
Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
Don't miss the latest news and updates.
Type and hit enter
බිල්පත් නොගෙවීම හේතුවෙන් 2023 ඔක්තෝබර් මාසය වන විට ලංකා විදුලි බල මණ්ඩලයේ පාරිභෝගිකයින් ලක්ෂ 5කට වැඩි පිරිසකට විදුලිය සැපයුම අහිමි වී තිබේ.
ලංකා විදුලි බල මණ්ඩලයේ මාධ්ය ප්රකාශක ඉංජිනේරු එම්. නොයෙල් ප්රියන්ත සඳහන් කළේ, විසන්ධි කිරීම් සිදුවන්නේ දින 30ක ණය කාල සීමාව සහ ආසන්න වශයෙන් දින 10ක දැනුම්දීමකින් පසුව බවයි.
ප්රදේශ සහ පාරිභෝගික ඝනත්වය මත පදනම්ව ඇතැම්විට නිර්ණායක හෝ විසන්ධි කිරීම් වෙනස් වන බව ඔහු පෙන්වාදුන්නේය.
ඉංජිනේරු නොයෙල් ප්රියන්ත පැවසුවේ, ලංකා විදුලි බල මණ්ඩලයේ ක්රියාව ශ්රී ලංකා විදුලිබල පනතේ 28 වගන්තියට, II උපලේඛනයට සහ III උපලේඛනයට අනුකූල වන බවයි.
එය විදුලි පාරිභෝගිකයින්ගේ අයිතිවාසිකම් සහ බැඳීම් ප්රකාශය සහ බලපත්රලාභීන්ගේ සැපයුම් සේවා සංග්රහය ) සමඟ සමපාත වන බව ඔහු පැවසීය.
තවද, 2016 (ආ) මගින් නීතිමය රාමුවල දක්වා ඇති අවශ්යතා සපුරාලීමට අපොහොසත් වන ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙකුගේ විදුලිය විසන්ධි කිරීමට හෝ විසන්ධි කිරීමට විදුලි (ආරක්ෂාව, ගුණාත්මකභාවය සහ අඛණ්ඩතාව) රෙගුලාසි බලපත්රලාභීන්ට ඉඩ සලසන බවද ඔහු පැවසීය.
එසේම ඔහු පෙන්වාදුන්නේ විදුලිබල මණ්ඩලයේ මිලියන 7ක පාරිභෝගික පදනමෙන් ප්රතිශතයක් ලෙස 1.3%ක් විසන්ධි කිරීමේ අනුපාතය ලෙස පවතින බවයි.
කෙසේ වෙතත්, රාජ්ය ආයතනවල සහ දේශපාලකයන්ගේ දිගුකාලීන විදුලි බිල්පත් ලැයිස්තුවක් පසුගිය වසරේ නිකුත් වූ අතර, සාමාන්ය පාරිභෝගිකයාගේ බිල්පත්වලට වඩා විශාල බිල්පත් සඳහා දේශපාලනඥයන් භුක්ති විඳින දිගු ණය කාල සීමාවන් ඇතුළු සහන පිළිබඳ මහජන විරෝධයක් ඇති කළේය.
ඉංජිනේරු නොයෙල් ප්රියන්ත සඳහන් කළේ, මෙම පැහැර හරින ලද අයගෙන් බොහෝ දෙනෙක් තම හිඟ මුදල් ගෙවා ඇති බවත්, මෙම පාර්ශ්වවලින් ලැබිය යුතු ඉතිරි මුදල්ද අයකර ගැනීමටද විදුලිබල මණ්ඩලය කටයුතු කරමින් සිටින බවයි.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart