
Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
Don't miss the latest news and updates.
Type and hit enter
විදුලි වාහන යටිතල පහසුකම් සංවර්ධනය කිරීමේ උත්සාහයේ පියවරක් ලෙස විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන ස්ථාපිත කිරීම සහ ක්රියාත්මක කිරීම පාලනය කිරීම සඳහා රෙගුලාසි කෙටුම්පත් කිරීමේ ක්රියාවලිය රජය ආරම්භ කර තිබේ.
ශ්රී ලංකා තිරසාර බලශක්ති අධිකාරියේ (SLSEA) අධ්යක්ෂ ජනරාල් එච්.කේ. වික්රමසිංහ පවසන්නේ වර්තමානයේ රට තුළ විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන ස්ථාපිත කිරීම සහ ක්රියාත්මක කිරීම නියාමනය කර නොමැති බවයි.
එබැවින් කර්මාන්තය නියාමනය කිරීම සඳහා රෙගුලාසි කෙටුම්පත් කිරීමේ ක්රියාවලිය ඔවුන් ආරම්භ කර ඇති බව ඔහු තවදුරටත් පැවසීය.
“විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන ක්රියාත්මක විය යුතු ආකාරය සහ පාරිභෝගිකයන්ගේ අයිතිවාසිකම් ආරක්ෂා කරන්නේ කෙසේද යන්න රෙගුලාසි මගින් ආවරණය කරනවා,” ඔහු පැවසීය.
විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන කර්මාන්තය පාලනය කිරීම සඳහා රජය දැඩි හෝ මෘදු රෙගුලාසි අනුගමනය කරන්නේද යන්න පිළිබඳ තවමත් පැහැදිලි තීරණයක් ගෙන නොමැති බව වික්රමසිංහ පිළිගත්තේය.
කර්මාන්තයේ නියාමනය නොකළ ස්වභාවය නිසා, රටේ ඇති මුළු විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන සංඛ්යාව පිළිබඳ තොරතුරු ඔවුන් සතුව නොමැති බව ඔහු තවදුරටත් පැවසීය.
කෙසේවෙතත්, චාජ්නෙට් වැනි විවිධ ද්වාරවල දත්ත මත පදනම්ව, දිවයින පුරා විදුලි ආරෝපණ මධ්යස්ථාන 200ක් පමණ ඇති බව ඔවුන් ඇස්තමේන්තු කළ බව ඔහු සඳහන් කළේය.
සූර්ය කර්මාන්ත සංගමයේ (SIA) සභාපති කුෂාන් ජයසූරිය අගෝස්තු මාසයේ ප්රකාශ කළේ රටේ විදුලි වාහන යටිතල පහසුකම් සම්බන්ධයෙන් ඇති එක් දැවෙන ගැටළුවක් වූයේ විදුලි වාහන ආරෝපණ මධ්යස්ථාන සඳහා කැපවූ මිලකරණ ව්යුහයක් නොමැතිකම බවයි.
වර්තමානයේ මෙම මධ්යස්ථාන කිසිදු නිශ්චිත විදුලි ගාස්තු කාණ්ඩයකට අයත් නොවන බව ඔහු පෙන්වා දුන්නේය.
“වර්තමානයේ, ශ්රී ලංකාව ක්රියාත්මක වන්නේ මට්ටම් කළ විදුලි ගාස්තුවක් මතයි. එයින් අදහස් වන්නේ පාරිභෝගිකයන් දවසේ වේලාව නොසළකා එකම අනුපාතයක් ගෙවන බවයි. මෙම ක්රමය වෙනස් විය යුතුය. උපරිම නොවන වේලාවන් සහ පුනර්ජනනීය බලශක්ති අතිරික්ත කාලවලදී අඩු විදුලි ගාස්තු ලබා දෙන භාවිත කාලය (TOU) තීරුබදු ව්යුහයක් සහිත පද්ධතියක් ක්රියාත්මක කළ යුතුයිඋ ”ඔහු පැවසීය.
එවැනි මිලකරණ යාන්ත්රණයන් පාරිභෝගික හැසිරීම වෙනස් කළ හැකිය.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart