August 15, 2025

ඕස්ට්‍රේලියානු සංචාරකයන් සඳහා ගමනාන්තයක් ලෙස ශ්‍රී ලංකාව ප්‍රවර්ධනය ස්ථානගත කිරීමේ නව වැඩසටහනක පියවරක් ලෙස, ශ්‍රී ලංකා සංචාරක ප්‍රවර්ධන කාර්යාංශය විසින් ප්‍රමුඛ පෙළේ ඕස්ට්‍රේලියානු සමාජ මාධ්‍ය ක්‍රියාකාරිකයන් හතර දෙනෙකු සහභාගී වන විශේෂ චාරිකාවක් සංවිධාන කර තිබේ.

ශ්‍රී ලංකා සංචාරක ප්‍රවර්ධන කාර්යාංශයට අනුව, මෙම කණ්ඩායම අගෝස්තු 20 වැනිදා ශ්‍රී ලංකාවට පැමිණෙන අතර අගෝස්තු 31 වැනිදා දක්වා රටපුරා සංචාරය කරනු ඇත.

මෙම ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන මගින් ඉහළ පෙළේ සංචාරකයන් ආකර්ෂණය කර ගැනීම අරමුණු කර තිබේ.

සති දෙකකට ආසන්න ඔවුන්ගේ සංචාරය අතරතුර සීගිරිය, දඹුල්ල ලෙන් විහාරය සහ දළදා මාලිගාව වැනි සංස්කෘතික සන්ධිස්ථානවල සිට ඇල්ල දුම්රිය ගමන, යාල ජාතික වනෝද්‍යානය, පාසිකුඩා වෙරළ සහ ගාලු කොටුව වැනි වෙරළබඩ ප්‍රදේශ, කොළඹ වරාය නගරය සහ නෙළුම් කුළුණ වැනි තෝරාගත් ආකර්ෂණීය ස්ථාන අත්විඳීමට අවස්ථාව ලැබේ.

මෙම සංචාරයට රටේ උරුමයන්, වනජීවීන්, වෙරළ සහ නාගරික අත්දැකීම් මුසුවන අතර මෙරට සංචාරක ආකර්ෂණයේ සෑම අංශයක්ම අව්‍යාජ ලෙස ප්‍රදර්ශනය කර ඇති බව සහතික කරනු ලැබේ.

සංචාරක බලපෑම් කණ්ඩායමට ෂෙරිඩින් ෆිෂර් ඇතුළත් වන අතර ඇයට Instagram හි අනුගාමිකයන් 491,000ක් සහ Facebook හි අනුගාමිකයන් මිලියන 3.4ක් සිටින අතර, අවබෝධයෙන් ජීවත්වීම සහ අලංකාර සංචාරක අත්දැකීම් ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා ඇය ප්‍රසිද්ධය.

Facebook හි අනුගාමිකයන් මිලියන 2.5ක් සහ Instagram හි අනුගාමිකයන් 138,000ක් සිටින තවත් ඉහළ පෙළේ TikTok පෞරුෂයක් වන ඈෂ්ලි පාකර් ද මෙම සංචාරයට එක්වේ.

හෙද වෘත්තියේ සිට සංචාරක ප්‍රවර්ධන නිර්මාණයන් සඳහා යොමු වූ සෙරිස් ලිලීට , TikTok හි අනුගාමිකයන් 215,000කට අධික සංඛ්‍යාවක් සහ Instagram හි අනුගාමිකයන් 38,500කට අධික සංඛ්‍යාවක් සිටින අතර ඇය අවංකව සහ සාපේක්ෂ වශයෙන් ඉදිරිපත් කරන සංචාරක අත්දැකීම් සඳහා ප්‍රසිද්ධි.

සමාජ මාධ්‍ය අතර නැගී එන චරිතයක් වන එලා ඩෙල්නෝර්ටට TikTok අනුගාමිකයන් 200,000කට ආසන්න සංඛ්‍යාවක් සහ Instagram අනුගාමිකයන් 25,300ක් සිටින අතර ඇය දුරස්ථ වැඩ, සුවතාව සහ පරිසර සංචාරක ව්‍යාපාරය කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන බවට ප්‍රකටව සිටී.

ඔවුන්ගේ ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරය, සජීව වීඩියෝ අන්තර්ගතයන්, සිනමා රීල්, පෞද්ගලික අත්දැකීම් සහ Instagram, TikTok, Facebook සහ YouTube හරහා බෙදා ගන්නා තෝරාගත් රූපමය කථා හරහා ශ්‍රී ලංකාව පිළිබඳ පුළුල් අවබෝධයක් ලබා දීමට අපේක්ෂා කෙරේ.

මෙම වැඩසටහන මගින් මිලියන 200කට අධික ගෝලීය ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් ඉලක්ක කර ඇති අතර, ඕස්ට්‍රේලියානු වෙළඳපොලේ සංචාරක ගමනාන්තයක් ලෙස ශ්‍රී ලංකාවේ පැවැත්ම සනිටුහන් කරයි.

ඕස්ට්‍රේලියාව ශ්‍රී ලංකාව සඳහා වර්ධනය වෙමින් පවතින සහ වටිනා සංචාරක මූලාශ්‍ර වෙළඳපොළක් ලෙස පිළිගැනීමත් සමඟ, මෙම ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරය, විශේෂයෙන් ඉදිරි ගිම්හාන සමයේදී, පැමිණෙන සංචාරකයන් වැඩි කිරීම සඳහා වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ.