August 12, 2025

මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත් නිකුත් කිරීම සම්බන්ධ ගැටළු විසඳීමේ ප්‍රගතිය පිළිබඳ වාර්තාවක් ලබා දෙන ලෙස ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයට නියෝග කර ඇත.

කෙටි පණිවිඩ සේවා (SMS), කෙටි පණිවිඩ සහ ඉලෙක්ට්‍රොනික ක්‍රම හරහා බිල්පත් නිකුත් කිරීම සඳහා නව ක්‍රමයක් 2023 අගෝස්තු 7 වැනිදා අනුමත කළ ද ජංගම දුරකථන හෝ අන්තර්ජාල පහසුකම් නොමැති පාරිභෝගිකයන්, වැඩිහිටි හෝ ආබාධිත පුද්ගලයන් සහ තනිව ජීවත් වන නිදන්ගත රෝග හෝ ඇවිදීමේ අපහසුතා ඇති අය ඇතුළු ඇතැම් පාරිභෝගික කණ්ඩායම් මෙම වෙනසෙන් නිදහස් කළ යුතු බව මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාවේ අධ්‍යක්ෂ ජනරාල් දමිත කුමාරසිංහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයට ලිපියක් යවමින් සඳහන් කර තිබේ.

පැහැදිලි උපදෙස් තිබියදීත්, ඔවුන්ගේ අයිතිවාසිකම් මෙම කණ්ඩායම් වෙත දැනුම් දීමට හෝ අවශ්‍ය පරිදි මුද්‍රිත බිල්පත් නිකුත් කරන බව සහතික කිරීමට අදාළ අංශ ප්‍රමාණවත් පියවර ගෙන නොමැති බව මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කළේය.

මෙම වසරේ ජනවාරි 17 වැනිදා සිදු කෙරුණු ගාස්තු සංශෝධනයේ දී SMS හෝ විද්‍යුත් බිල්පත් වෙත මාරු වීමට පෙර විදුලිය බෙදාහැරීමේ සියලුම බලපත්‍රලාභීන් පාරිභෝගිකයන්ගෙන් පූර්ව කැමැත්ත ලබා ගන්නා ලෙස උපදෙස් දීමට මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව පොළඹවන ලද්දේ පාරිභෝගික පැමිණිලි සහ මුද්‍රිත බිල්පත් සඳහා නැවත නැවත කරන ඉල්ලීම් අනුව බව ලිපියේ සඳහන් විය.

පාරිභෝගික තෘප්තිය සහ කැමැත්ත සහතික කිරීම සඳහා නිශ්චිත ක්‍රියාපටිපාටියක් ගෙනහැර දක්වමින් මැයි 2 වැනිදා තවත් නියෝගයක් නිකුත් කළ නමුත්, මෙම උපදෙස් අනුගමනය නොකරන බවට පැමිණිලි දිගටම ලැබෙන බව ලිපියේ තවදුරටත් සඳහන් වේ.

මේ අනුව, 2025 මැයි මාසයේ දුන් නියෝගය ක්‍රියාත්මක කිරීමේ වත්මන් තත්ත්වය පිළිබඳ යාවත්කාලීන කරන ලෙසත්, ක්‍රියාපටිපාටිය සම්පූර්ණයෙන්ම ක්‍රියාත්මක වන තෙක් මුද්‍රිත බිල්පත් ඉල්ලා සිටින ඕනෑම පාරිභෝගිකයකුට වහාම මුද්‍රිත බිල්පත් ලබා දෙන ලෙසත්, ලිපිය ලැබුණු දින සිට දින 14ක් ඇතුළත සවිස්තරාත්මක ප්‍රගති වාර්තාවක් ඉදිරිපත් කරන ලෙස සියලුම බෙදාහැරීමේ අංශවලට නියෝග කරන ලෙසත් මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයට උපදෙස් දී තිබේ.