
Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
පසුගිය මාසය තුළ Meta වේදිකා හරහා දේශපාලන දැන්වීම් වෙනුවෙන් වැඩිම මුදලක් වියදම් කළ රට බවට ජනාධිපති රනිල් වික්රමසිංහගේ දේශපාලන ව්යාපාරය පත්ව තිබේ.
දේශීය සංවිධානයක් වන Hashtag Generation විසින් ප්රකාශයට පත් කරන ලද දත්තවලට අනුව, වික්රමසිංහට සහාය දක්වන දේශපාලන ව්යාපාර ජූනි 30 සිට ජුලි 29 දක්වා Meta වෙළඳ දැන්වීම් සඳහා පමණක් රුපියල් මිලියන 5.1ක් හෝ ඩොලර් 17,000කට වැඩි මුදලක් වියදම් කර ඇත.
ඩොලර් 13,093ක මුදලකට දැන්වීම් 44ක් ලබා ගනිමින් ‘රනිල් සමග එක්වන්න’ ෆේස්බුක් පිටුව ප්රථම ස්ථානයට පත්ව ඇති අතර ‘එජාප ස්වේච්ඡා සේවකයෝ’ පිටුව දැන්වීම් අටක් සඳහා ඩොලර් 3,559ක් වියදම් කර ඇත.
ජනාධිපති අපේක්ෂක විජයදාස රාජපක්ෂට සහය පළ කරමින් දැන්වීම් 10ක් වෙනුවෙන් ඩොලර් 2,323ක් වැය කර ඇති බව අනාවරණ වී තිබේ.
ජනාධිපති මාධ්ය අංශය මගින් පළකළ දැන්වීම් 17ක් සඳහා ඩොලර් 661ක් වැය වී ඇත.
ජාතික ජන බලවේගය සහ එහි නායක අනුර කුමාර දිසානායක ඉලක්ක කර ගත් අන්තර්ගතයන් සහිත පිටුවක් වන ‘Next Politics’ නම් ෆේස්බුක් පිටුව මෙම කාලය තුළ දැන්වීම් 54ක් සඳහා ඩොලර් 354ක් වියදම් කර ඇත.
පක්ෂ සම්බන්ධය තවමත් නොදන්නා එහෙත් වික්රමසිංහට සහාය දක්වන අන්තර්ගතයන් සහිත ෆේස්බුක් පිටු ද නිරීක්ෂණය වී තිබේ.
ඉහළම වියදම් දැරූවන් අතරට සමගි තරුණ බලවේගය, එහි හිටපු උප සභාපති රෙහාන් ජයවික්රම, Webnews.lk සහ කම්කරු හා විදේශ රැකියා අමාත්යාංශයට සම්බන්ධ පිටුවක් වන Glocal ඇතුළත් වේ.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart