
Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
Don't miss the latest news and updates.
Type and hit enter
වාහන ආනයනය නැවත ආරම්භ කිරීමත් සමග වාහන වෙළඳපොළේ සැළකිව යුතු වෙනසක් සිදුවෙමින් විදුලි වාහන සඳහා පාරිභෝගික ඉල්ලුම වැඩි වෙමින් පවතින බව පෙනී ගොස් තිබේ.
HNB කොටස් තැරැව්කරුවන්ගේ 2025 ජූලි වාර්තාව අනුව මෙම ප්රවණතාව තරඟකාරී භූ දර්ශනය නැවත සකස් කිරීමට පවා හේතු වී ඇත.
ජෝන් කීල්ස් හෝල්ඩින්ග්ස් විසින් බෙදා හරින ලද BYD මෙම වෙනසට නායකත්වය දෙන අතර එය 2025 පෙබරවාරි 1 වැනි දින ආනයන සීමාවන් ඉවත් කළ දා සිට මෝටර් රථ සහ SUV යන දෙවර්ගයම වෙළඳපොළෙන් සැළකිව යුතු කොටසක් ඉක්මනින් අත්පත් කරගෙන ඇත.
වාහන ආනයනය සඳහා පැවති වසර පහක පමණ විරාමයෙන් පසු, වෙළඳපොළ ලියාපදිංචි කිරීම්වල ස්ථාවර වැඩිවීමක් දක්නට ලැබේ.
ලැයිස්තුගත සහ ලැයිස්තුගත නොකළ අලෙවිකරුවන්ගේ මිශ්රණයක් සමඟ වෙළඳපොළ ඛණ්ඩනය වී ඇති අතර, ආරම්භක දත්ත මගින් පෙනී යන්නේ දැරිය හැකි මිලකට විදුලි වාහන ගැනීම සඳහා දැඩි කැමැත්තක් දක්වන බවයි.
2025 මාර්තු සිට මැයි දක්වා, සියලුම කාණ්ඩ හරහා මුළු වාහන 49,095ක් ලියාපදිංචි කර ඇත.
නවතම මගී වාහන අංශය තුළ, විද්යුත්කරණය සඳහා වන ප්රවණතාව විශේෂයෙන් පැහැදිලිය.
එහි ප්රමුඛ ස්ථානයක් ලබා ගනිමින් BYD බලවත් ලෙස මතුවී ඇත.
මාර්තු සහ මැයි අතර ලියාපදිංචි කර ඇති වාහන ඒකක 1,204ක් සමඟින් සමාගම මෙම වෙළඳපොළෙන් සියයට 72ක් නියෝජනය කළේය.
සංයුක්ත විදුලි SUV රථයක් වන BYD Atto 3 සහ මධ්යම ප්රමාණයේ Sealion 6 පිළිවෙලින් ලියාපදිංචි කිරීම් 677 සහ 526ක් සමඟ කැපී පෙනෙන කාර්ය සාධනයක් පෙන්නුම් කර ඇත.
නවතම මෝටර් රථ අංශයේ, Perodua වෙළඳපොළ කොටසෙන් සියයට 60ක් (ඒකක 352) සමඟ පෙරමුණ ගෙන ඇති අතර, BYD හි වේගවත් වර්ධනය පාරිභෝගික මනාපයේ වෙනසක් පෙන්නුම් කරයි.
BYD ඒකක 178ක් අලෙවි කර වෙළඳපොළෙන් සියයට 30ක් අල්ලා ගත්තේය.
විදුලි හැච්බැක් BYD ඩොල්ෆින් සහ සම්පූර්ණයෙන්ම විදුලි මධ්යම ප්රමාණයේ සෙඩාන් BYD Seal වැනි එහි මාදිලිවල ජනප්රියතාව විදුලි වාහන සඳහා වර්ධනය වන උනන්දුව අවධාරණය කරයි.
විශේෂයෙන් BYD වෙතින් Eවිදුලි වාහන ලියාපදිංචි කිරීම්වල මෙම වේගවත් වීම, මධ්ය කාලීනව සාම්ප්රදායික අභ්යන්තර දහන එන්ජින් (ICE) මාදිලිවල උරුම ආධිපත්යයේ ඛාදනයක් පෙන්නුම් කළ හැකිය.
HNB කොටස් තැරැව්කරුවන්ගේ වාර්තාවෙන් අපේක්ෂා කරන්නේ ජෝන් කීල්ස් හෝල්ඩින්ග්ස් වාහන සිල්ලර අවකාශයේ ප්රධාන ප්රතිලාභියකු වනු ඇති බවත්, උරුම වෙළඳ නාමවලින් සැළකිව යුතු වෙළඳපොළ කොටසක් ලබා ගන්නා බවත්ය.
බ්රවුන්ස් සහ සමාගම උපායමාර්ගිකව විදුලි වාහන වෙළඳපොළේ වටිනාකම් අන්තයට පිවිස ඇති අතර, BAW සහ Wuling වැනි වෙළඳ නාම සමඟ අයවැය ගැන සැලකිලිමත් පාරිභෝගිකයන් ඉලක්ක කර ගනිමින්, රුපියල් මිලියන 4.5 සිට මිල ගණන් ඉදිරිපත් කරයි.
මෙම පියවර බ්රවුන්ස් සහ සමාගම ලාබදායි වාහන අංශයේ සැළකිව යුතු තරඟකරුවකු ලෙස ස්ථානගත කර තිබේ.
සංයුක්ත හැච්බැක් සහ ආරම්භක මට්ටමේ SUV රථ ඇතුළත් TATA හි විද්යුත් වාහන පෙළගැස්ම දියත් කිරීමට DIMO ද සූදානම් වේ.
එහි මිලකරණය සහ ලබා ගත හැකි බව වෙළඳපල අපේක්ෂාවන් සපුරාලන්නේ නම්, DIMO විශ්වාසදායක අභියෝගකරුවකු බවට පත්විය හැකි බව වාර්තාවෙන් පෙන්නුම් කෙරේ.
කෙසේවෙතත්, TATA හි විදුලි වාහන ඉන්දියාවෙන් පිටත සීමිත වාර්තාවක් ඇති බවත් විශේෂාංග බහුල චීන මාදිලිවලින් දැඩි තරඟකාරිත්වයකට මුහුණ දෙන බවත් වාර්තාව ඉස්මතු කරයි.
Perodua නියෝජනය කරන United Motors ද වර්ධනය වෙමින් පවතින පීඩනය අත්විඳිමින් සිටී.
DIMO (Mercedes-Benz) සහ Access Engineering (Land Rover/Jaguar) වැනි සමාගම් විසින් බෙදා හරින ලද සුඛෝපභෝගී වෙළඳ නාම, වත්මන් බදු ව්යුහය හේතුවෙන් දුෂ්කරතාවන්ට මුහුණ දිය හැකි අතර, එමඟින් සුඛෝපභෝගී වාහනවල මිල සැළකිව යුතු ලෙස වැඩි වී ඇත.
මගී වාහන ඉල්ලුමෙන් වැඩි ප්රමාණයක් වන රුපියල් මිලියන 25ට අඩු කොටස, විශේෂයෙන් විදුලි වාහන මාදිලි රාශියක් සමඟ ඉතා තරඟකාරී වී ඇත.
රුපියල් මිලියන 10-20 පරාසය දැනට වඩාත්ම තරඟකාරී කලාපය බව වාර්තාව ඉස්මතු කරයි.
බැටරි තාක්ෂණයේ දියුණුව, අඩු මෙහෙයුම් පිරිවැය නාගරික පාරිභෝගිකයන් සඳහා එය ආකර්ෂණීය බවට පත් කර තිබේ.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart