
Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
ලොව පුරා මිනිසුන් සම්බන්ධ වන ආකාරය විප්ලවීය ලෙස වෙනස් කිරීමෙන් දශක දෙකකට වැඩි කාලයකට පසු, ‘ස්කයිප්’ තාක්ෂණය යුගයක අවසානය සනිටුහන් කරමින් සඳුදා (මැයි 5) වසාදමනු ඇත.
ස්කයිප් හි මව් සමාගම වන මයික්රොසොෆ්ට්, පෙබරවාරි මාසයේ දී මෙම වසාදැමීම නිවේදනය කරමින්, නොමිලේ වීඩියෝ ඇමතුම් ද්වාරය මයික්රොසොෆ්ට් කණ්ඩායම් මගින් ප්රතිස්ථාපනය කරන බව පැවසීය.
වසාදැමීම නොමිලේ සහ ගෙවන ස්කයිප් පරිශීලකයන් යන දෙපාර්ශ්වයටම බලපාන අතර, ව්යාපාර සඳහා ස්කයිප් පරිශීලකයන් මයික්රොසොෆ්ට් කණ්ඩායම්වලට ඒකාබද්ධ කරනු ලැබේ.
ඒ හරහා මූලික විශේෂාංග සහ තවත් බොහෝ දේ ලබාදෙයි.
ස්කයිප් හි වේගවත් වර්ධනය කෙතරම්ද යත්, මයික්රොසොෆ්ට් එය වින්ඩෝස්, ස්මාර්ට්ෆෝන් සහ එක්ස්බොක්ස් කොන්සෝල වැනි වේදිකා හරහා ඒකාබද්ධ කළේය.
එක් අවස්ථාවක දී, මයික්රොසොෆ්ට් පරිශීලකයන් බිලියන 1 ක් වෙත ළඟාවීමට ඉලක්ක කළේය.
කෙසේ වෙතත්, නිතර නිතර අතුරුමුහුණත් වෙනස්වීම් සහ යාවත්කාලීන කිරීම් ගැටළු විසින් එය අවුල් සහගත කළේය.
COVID-19 වසංගතය සහ Zoom, Webex, Discord සහ Slack වැනි තරඟකරුවන්ගේ පැමිණීම හේතුවෙන් ස්කයිප් වේදිකාවට අවසාන මරණ තර්ජන එල්ල විය.
2025 දී, ස්කයිප් මාසික පරිශීලකයින් මිලියන 23 ක් දක්වා අඩු විය.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart